Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Nacka
2013-11-19, 20:34
XP czy Vista?
Autor Wiadomość
czila23 
Robi Rozeznanie
Sushi Love!

Wysłany: 2009-04-14, 21:57   XP czy Vista?

Witam. Mam mały problem i chciała bym się dowiedzieć co o tym sądzicie. Za niedługo, bo za dwa miesiące, mam dostać wreszcie własny komputer. I nie wiem co lepsze. XP czy Vista? Plusy w XP są takie, że już go znam i nie będzie problemu w obsłudze. Minusy zaś takie iż za jakieś dajmy dwa lata połowa gier i programów będzie produkowana prawie tylko na Viste. (Przynajmniej tak myślę.) Plusy Visty są takie jak wymieniłam w minusach XP, no i że jest lepszy jakiś tam procesor czy coś ( nie znam się). Za to minusy są takie : słyszałam że Vista próbuje zrobić więcej niż potrafi oraz że czasem bardzo wolno chodzi net. Co sądzicie?? Co lepsze??
Miłość taka soczysta jest tylko jedna,
Miłość potrafi jak narkotyk uzależnić,
To miłość... "
Reggae... Bless Ya

rafi1972 

Wysłany: 2009-04-14, 22:14   

Vista jest powszechnie krytykowana i rzeczywiście jest trudniejsza w obsłudze, ale wtedy, gdy chcesz wchodzić w jakieś zaawansowane ustawienia. Ja na kompie mam XP a na laptopie Vistę i tak się do niej przyzwyczaiłem, że naprawdę nie narzekam. Moim zdaniem net chodzi w porządku. Obecnie znacznie bardziej wolę siadać na laptopie z Vistą niż na stacjonarnym z XP :tak:

hajja 

Wysłany: 2009-04-14, 22:32   

czila23 napisał/a:
no i że jest lepszy jakiś tam procesor czy coś ( nie znam się)

Obsługuje DirectX 10, to do karty graficznej.

czila23 napisał/a:
słyszałam (...) że czasem bardzo wolno chodzi net.

Ech, to trochę lepiej słuchaj ;p Net chodzi mi wolno, bo mam coś nie tak z adapterem, Vista nie ma nic do tego.

rafi1972 

Wysłany: 2009-04-14, 22:36   

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

Ann 

Wysłany: 2009-04-14, 22:42