To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Escape The Room
Solucje do Gier Typu Escaperoom, Click and Point, Puzzle i przygodowych.

Humor - SZKOŁA , SZKOŁA i jeszcze raz SZKOŁA ....

Bogda - 2011-09-08, 07:11
Temat postu: SZKOŁA , SZKOŁA i jeszcze raz SZKOŁA ....
..


I SIĘ ZACZĘŁO ....

...



..





..



..



.

tygrys - 2011-09-08, 07:12

ja widzę dolne.....


a to jak u mnie "jak było w szkole?" i zawsze ta sama odpowiedź "Dobrze" :\

Anet - 2011-09-08, 16:18

ja w strefie autyzmu i kozłach ofiarnych przeważnie siedziałam :hihi:
Bogda - 2011-09-12, 13:42

..



..



..

Bogda - 2011-09-12, 17:01

..


Czego wymaga nauczyciel Wychowania Fizycznego w poszczególnych klasach

:szok2: tak myślę -


Uczeń potrafi - KLASA I GIMNAZJUM


Uczeń potrafi - KLASA II GIMNAZJUM


Uczeń potrafi - KLASA III GIMNAZJUM


Uczeń potrafi - KLASA IV SP


Uczeń potrafi - KLASA V SP


Uczeń potrafi - KLASA VI SP

Przykładowo

ZAŁOŻONE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW

KLASY I - GIMNAZJUM




GIMNASTYKA

Przewrót w przód dowolnym sposobem z odbicia obunóż.
Przewrót w tył do skłonu podpartego.
Serie łączonych przewrotów w przód i w tył.
Przerzut bokiem z marszu na dowolną rękę.
Przejścia po przyrządzie równoważnym ze zmianami kroku i pozycji.
Przeskok rozkroczny przez kozła wzdłuz i wszerz.
Skok kuczny przez skrzynię i kozła.
Stanie na rękach z asekuracją.
Mostek z pozycji stojącej z asekuracją.
Ścieżka gimnastyczna - z elementami gimnastyki.
Półzwisy i zwisy na przyrządach.
Prosty układ gimnastyczny do 4 elementów akrobatycznych (dz).



LEKKOATLETYKA
Start niski z bloków i bieg na odcinku startowym 60m.
Bieg krótki na odcinku 100m z poprawną pracą rąk i nóg.
Start wysoki i półwysoki (biegi średnie).
Pokonanie dystansu 800m (dziewczęta) i 1000m (chłopcy) z umiejętnym rozłożeniem sił.
Start niski z pałeczką sztafetową i właściwe jej przekazanie w strefie zmian.
Skok w dal sposobem naturalnym z krótkiego rozbiegu.
Skok wzwyż techniką naturalną.
Rzut piłeczką palantową z pełnego rozbiegu.
Rzut oburącz piłką lekarską z pozycji stojąc - przodem i tyłem - o różnym ciężarze (do 4 kg).



PIŁKA KOSZYKOWA

Podania piłki oburącz i jednorącz -sprzed klatki piersiowej, kozłem, znad głowy i wyskoku do partnera.
Umiejętność chwytu piłek po kozłowaniu.
Prowadzenie piłki w 2-ach ze zmianą miejsc - zakończone rzutem do kosza.
Rzut z biegu po kozłowaniu do kosza - z podania partnera.
Rzuty do kosza oburącz z miejsca i z biegu.
Rzut piłki do kosza jednorącz z miejsca i jednorącz - z wyskoku.
Zbiórka piłki z tablicy i wykonanie ponownego rzutu.
Zwód z piłką - podanie do partnera i wyjście na pozycję.
Postawa w obronie i w ataku - sytuacja 1x1.
Obrona "krycie każdy swego" z odróżnieniem krycia luźnego i agresywnego.
Zastosownie poznanych elementów technicznych podczas gry szkolnej 5x5.

PIŁKA SIATKOWA

Przyjmowanie prawidłowych postaw siatkarskich (niskiej, średniej i wysokiej) na sygnał.
Odbicia piłki sposobem górnym i dolnym nad głową w różnych postawach.
Odbicia piłki sposobem górnym i dolnym - ćwiczenia w parach przez siatkę.
Zagrywka sposobem jednorącz górnym - przyjęcie piłki z zagrywki.
Zagrywka piłki sposobem jednorącz dolnym, bocznym z ustalonej odległości
ręką P i L.
Wykonać zbicie piłki z podrzutu własnego lub partnera - z rozróznieniem zbicia plas i silnego.
Rozegranie piłki w zespołach trójkowych i czwórkowych - współdziałanie w zespołach.
Zastosowanie poznanych elementów technicznych w grze szkolnej 6x6.

PIŁKA RĘCZNA

Poruszanie się po boisku z piłką i bez piłki - ćwiczenia 1x1 w ataku i w obronie.
Podania i chwyty piłki jednorącz (górne, półgórne, dolne i sytuacyjne) - ćwiczenia w 2 -ach.
Kozłowanie piłki + podanie w rytmie 3 kroków do partnera - rzut do bramki z przeskokiem.
Prowadzenie piłki w dwójkach ze zmianą miejsc - zakończone rzutem do bramki z wyskoku.
Wykonać podstawowe zwody z piłką (zamierzone rzuty i podania).
Wykorzystanie sytuacji w przewadze liczebnej 2x1, 3x1.
Prawidłowo współdziałać w obronie "krycie każdy swego" oraz strefa 6:0.
Zastosownie poznanych elementów technicznych podczas gry szkolnej.

PIŁKA NOŻNA

Prowadzenie piłki nogą prawą i lewą po lini prostej - zewnętrzną i wewnętrzną częścią stopy oraz prostym podbiciem + strzał na bramkę.
Prowadzenie piłki w dwójkach zakończone strzałem na bramkę.
Przyjęcie piłki nogą, udem, tułowiem i głową - ćwiczenia w parach.
Strzał piłką do bramki dowolnym sposobem w określone miejsca - po podaniu partnera.
Uderzenie piłki prostym podbiciem z powietrza (wolej i półwolej) - po samopodaniu.
Zwód pojedyńczy z piłką, zwód z zatrzymaniem piłki podeszwą + strzał na bramkę.
Drybling i odbiór piłki przeciwnikowi - mała gra 1x1.
Zastosowanie poznanych elementów technicznych podczas małej gry 7x7.

RYTM - MUZYKA - TANIEC

Wykazać się umiejętnością przystosowania ruchów ciała do rytmu i muzyki.
Taniec towarzyski (polonez) - ćwiczenia w parach.
Podstawowe kroki i figury tańca regionalnego.
Podstawowe kroki i figury tańca towarzyskiego.
Samodzielna prezentacja prostego układu taneczno - muzycznego stosowanego w aerobicu.

INNE FORMY RUCHOWE


U N I H O K E J

Prowadzenie piłeczki/krażka w 2 -ach ze zmianą i bez zmiany miejsc.
Prowadzenie piłeczki/krążka zakończone strzałem na bramkę.
Zwody ciałem i przy użyciu kija z krążkiem - sytuacja 1x1 z przeciwnikiem.
Zastosowanie poznanych elementów technicznych w grze szkolnej 5x5.

T E N I S S T O Ł O W Y

Zagrywka tenisowa i przyjęcie piłeczki po serwie.
Odbicia piłeczki (beckheand/vorheand) przez siatkę - ćwiczenia w 2-ach.
Gra singlowa 1x1.

R I N G O

Elementy techniczne w grze.
Gra indywidualna 1x1 na punkty.

B A D M I N T O N

Odbicia lotki sposobem górnym i dolnym przez siatkę.
Gra pojedyńcza 1x1 na punkty.

H A L O W A P I Ł K A N O Ż N A

Prowadzenie piłki w 2-ach z wykorzystaniem elementów techniki + strzał na bramkę.
Prowadzenie piłki - zwody z piłką + strzał na bramkę.
Gra szkolna 5x5 - zastosowanie elementów technicznych w grze.

S P O R T Y Z I M O W E

Zjazd na sankach na wprost i slalomem.
Zjazdy na sankach indywidualne i w różnych pozycjach.

R O L K I / R O W E R

Doskonalenie jazdy na rolkach lub rowerze po linii prostej, łamanej i slalomem.


WIADOMOŚCI i UMIEJĘTNOŚCI PRAKTYCZNE


Potrafi dobrać odpowiedni strój i obuwie do ćwiczeń - w zależności od panujących warunków atmosferycznych.
Zna i potrafi przyjmować prawidłowe pozycje wyjściowe podczas wykonywania ćwiczeń.
Zna zasady bezpiecznego zachowania się na zajęciach wf i w terenie.
Uczeń zna zasadę bezpiecznego ćwiczenia na przyrządach.
Potrafi wykonać kilka ćwiczeń oddechowych i zna zasady stosowania ich.
Wie jak stosować zabiegi higieniczno-zdrowotne.
Umie właściwie wykonać ćwiczenia ramion, tułowia i nóg.
Potrafi porównać własną postawę ciała z wskazanymi przez nauczyciela przykładami.
Wie, jak przygotować się do ćwiczeń w celu hartowania organizmu.
Zna zasady stosowania odpoczynku po wysiłku fizycznym.
Umie dokonać pomiaru tętna.
Umie wykonać proste próby sprawnościowe.
Potrafi zorganizować miejsce do zajęć ruchowych czy nietypowy przybór do ćwiczeń.
Umie posługiwać się wybranymi przyrządami pomiarowymi (stoper i taśma miernicza).
Zna i orientuje się w prawidłowej terminologii poznanych ćwiczeń fizycznych.
Potrafi i chce pomagać słabszym uczniom.
Potrafi szanować przybory i przyrządy do ćwiczeń.
Wykazuje się inwencją i różnymi pomysłami w organizowaniu gier i zabaw.
Zna zasady bezpiecznej drogi do szkoły i ze szkoły.



To tylko ---> KLASA I - GIMNAZJUM

Tutaj reszta UCZEŃ POTRAFI

Wypisałam jeden zakres z istniejących sześciu !!!

...

Kasia1 - 2011-09-12, 20:40

Bogda, to normalna praca nauczyciela, tego się od nas wymaga
ale tu jest jeszcze nieźle, bo tak w zasadzie musimy jeszcze w każdej z tych kategorii rozpisywać co na jaką ocenę w jaki sposób zrobione musi być :bezradny:

ja siedziałam w chuliganach i planktonie :lol3:

Bogda - 2011-09-15, 07:01

..

Syzyfowa praca Kasia1 :\
Żeby nie mieć za dużo wolnego ......
I kto to czyta ???
Papier wszystko przyjmuje ...
A ilu nauczycieli stosuje wszystko co wypisze ???
Wiem coś na ten temat ; z dwóch stron - i zza biurka i sprzed biurka :\

..



..



...

rafi1972 - 2011-09-15, 07:03

do mojej córy jakoś to nie dociera :\ :hihi:
tygrys - 2011-09-15, 07:03

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

a to drugie no fakt nie zmotywuje :\

rafi1972 - 2011-09-15, 07:05

niby tak, ale spójrzcie na wyniki tegorocznych matur :\
ana555 - 2011-09-21, 14:33


Anet - 2011-09-21, 18:52




Kasia1 - 2011-09-21, 20:05

Bogda, wracając do planów to rzeczywiście chyba nikt tam nie zagląda, gdybym miała zaglądać to zmarnowałabym połowę lekcji szukając, a mieć to wszystko w głowie nie sposób
oceniamy raczej instynktownie, no chyba że jest sprawdzian i wyliczone punty

żarciki niezłe :rotfl:

Bogda - 2011-09-29, 23:45

..



??? ??? ???

Nic dziwnego , że większość ma takie zdanie ...



..

Anet - 2011-09-30, 10:45

trochę prawdy w tym liście jest :)
tygrys - 2011-09-30, 12:31

Anet, też tak uważam...... ale są i fajni naprawdę nauczyciele :rotfl: :rotfl:
Bogda - 2011-10-01, 13:57

..

tygrys, tacy ???






..

tygrys - 2011-10-01, 15:43


Bogda - 2011-10-01, 15:48

tygrys, a ja nie widzę .... chyba później w nocy się wyświetli :mlotek:


.........


.

Niestety :mlotek:

Rodzic płaci - Rodzic WYMAGA !!!

..

nie wiadomo , czy śmiać się czy płakać ???

..

ale kombinacje zrobiłam :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Anet - 2011-10-02, 11:39

tak, świat się zmienia :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Bogda - 2011-10-03, 19:00

..

W niemieckim języku , ale zrozumieć wszystko można :oko: :rotfl: :rotfl:

.....................

10 rzeczy których nie powinieneś robić będąc nauczycielem


http://www.youtube.com/wa...player_embedded


:lol: :szok2: :lol:

.

tygrys - 2011-10-06, 08:40


Bogda - 2011-10-07, 01:42

...


Człowiek uczy się przez całe życie, z wyjątkiem lat szkolnych.

***
Szkoła tak nieraz obrzydzi literaturę, że człowiek potem uważa za super odkrycie, kiedy sam dojdzie do tego, że w tej literaturze coś jest.
Autor: Janina Wieczerska - Zabłocka

***
Szkoła to jest taki karmnik, gdzie każdy ptak musi dzióbać, czy mu się to podoba, czy nie.
Autor: Edmund Niziurski
***
Szkoły stały się dziś, niestety, takimi instytucjami, w których dzieci zdobywają jedynie taką ilość wiadomości, aby móc zostać nauczycielami.
Autor: Sacha Guitry

***
Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób, aby uczniowie uważali ją za cenny dar, a nie za ciężki obowiązek.
Autor: Albert Einstein

***
Co dzień przestrzegam, jak młódź cierpi na tem,
Że nie ma szkół uczących żyć z ludźmi i światem.
Autor: Adam Mickiewicz

***

Bogda - 2011-10-29, 23:51

...


Różne dowcipy szkolne są ...



...

Anet - 2011-10-30, 11:12

wstanie będzie bolesne :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Bogda - 2011-10-30, 23:19

..






...

Anonymous - 2011-11-01, 01:57


tygrys - 2011-11-06, 10:26


Anonymous - 2011-11-06, 23:33

cenzura - za słowo... :rotfl:

Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---

Anonymous - 2011-11-09, 02:21


tygrys - 2011-11-28, 10:27





BOIS - 2011-11-29, 15:29

Kowalski dobry jest ! :lol3:
:tak: sama prawda :grimace: :grimace: :grimace:

rafi1972 - 2011-12-02, 23:13


rafi1972 - 2011-12-03, 11:29

Jakoś mi się to z kimś kojarzy :hahaha:

Do dyrektora cyrku przychodzi kobieta - mała, szczuplutka w okularach - i proponuje:
- Chcę być u was pogromcą tygrysów.
Dyrektor, skrywając uśmiech:
- No dobra, spróbujmy. Tam, w tamtej klatce, tygrysy się rozbestwiły. Pani idzie i uspokoi.
Babka idzie do klatki, spokojnie otwiera drzwi, wchodzi i krzyczy:
- MORDY W KUBEŁ, GNOJE!!!
Tygrysy momentalnie uspokoiły się, jeden się nawet ze strachu posikał. Zaskoczony dyrektor pyta:
- Dlaczego chce pani u nas pracować?
- Męczy mnie obecna praca.
- A co pani robi?
- Jestem wychowawcą w gimnazjum :bezradny:

Anonymous - 2011-12-04, 21:09



:szok2:

rafi1972 - 2011-12-04, 22:56

było ale doskonale pasuje do wczorajszej dyskusji o szkole :rotfl: :rotfl: :rotfl:
tygrys - 2011-12-05, 08:01

a no niestety :\

[ Dodano: 2011-12-08, 08:33 ]

Anonymous - 2011-12-11, 19:59

Pierwsza lekcja. Nauczycielka pyta Jasia:
- Jak masz na nazwisko?
- Moje nazwisko symbolizuje to co Pani codziennie bierze do buzi....
- Nie drażnij mnie! Chujowski?
- Łyżkiewicz...

Bogda - 2011-12-12, 22:55

Jest HUMOR ZESZYTÓW .....

to teraz dla odmiany
.....


Nauczycielskie gadanie

dodane 2011-09-28


Nie podskakuj, bo ci buty zlecą.

Jak nie widzisz, to weź oko do ręki.

Nie śmiej się tak, bo szyby popękają.

Jak będziecie tak dalej wrzeszczeć, to idę do klasztoru!

Jak nie wierzycie to spytajcie starszych rówieśników.

Nie jesteście orłami. Można was wszystkich wystawić na parapecie i nie wyfruniecie.

Żeby było szybciej to jedna ręka będę pisać a druga mówić.

To, że noszę okulary, to nie znaczy, że jestem głucha.

Jutro będzie niezapowiedziana kartkówka.

Te godziny masz nieusprawiedliwione i żadne usprawiedliwienie ich nie usprawiedliwi.

Jedz mniej, bramy raju są wąskie!

Pij mleko, nie wysyłaj krów na bezrobocie.

Nie podskakuj, bo ci buty zlecą.

Mówiłem wam wczoraj, że z tygodniowym wyprzedzeniem zapowiadam sprawdzian na dzisiaj.

Spójrz, proszę, na mapę, na ten teren zakropkowany kreskami.

Jak nie widzisz, to weź oko do ręki.

Nie śmiej się tak, bo szyby popękają

Nie śmiej się, bo ci plomby widać!

Nie chodź po klasie, bo się zgubisz!

Twój oddech przygniata mi koszulę.

Idź sobie doładować parę gigabajtów pamięci.

Mów dalej, a ja się zdrzemnę.

Nie jestem twoją koleżanką, kolego!

Szybko ustawcie się parami. Ale powoli!

Jutro będziemy pracować w jednoosobowych grupach.

Nadajesz się do rozwiązywania sznurowadeł, a nie zadań z ma-
tematyki.

Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.

Wymieniłem z wami myśli i teraz mam pustkę w głowie.

Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.

Strzelasz jak łysy warkoczami.

Otwórz szafę i mów do rzeczy.

Nie przesadzaj, bo ci zabraknie doniczek.

Ruszaj się, bo zardzewiejesz.


..

Anonymous - 2011-12-21, 22:16

Korytarzem szkolnym zmierza na zajęcia dwóch nauczycieli akademickich.
Jeden, młody dźwiga pod pachami pomoce naukowe, książki, konspekty, a drugi - starszy, już doktorant idzie tylko z małym notesem w dłoni...
Młody podsumowuje tę sytuację:
- Kolega to ma dobrze, kolega to wszystko ma już w głowie!
Na to odpowiada ten drugi:
- Znacznie niżej drogi kolego, znacznie niżej....



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group