To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Escape The Room
Solucje do Gier Typu Escaperoom, Click and Point, Puzzle i przygodowych.

ZaGRAjmy - DRUGA SERIA GIER OD KAI I INNYCH

Gorka - 2008-09-27, 10:18
Temat postu: DRUGA SERIA GIER OD KAI I INNYCH
* * * :radocha: * * *

GRY PRZYGODOWE OD KAJAMIRY - NOWA SERIA

* * * :radocha: * * *



I. Kurs : Wyspa Skarbów
1. Anita
2. Nacka
3. Suzi
4. Kasia
5. Anet
6. Senait
7. Ann
8. Pancia
9. BOIS
10. Vaapu
11. Gorka i Młodsza


II. Scratches
1. Nacka
2. Suzi
3. Kasia
4. Anet
5. Senait
6. Ann
7. Pancia
8. Anita
9. BOIS
10. Vaapu
11. Gorka i Młodsza


III. Paradise
1. Suzi
2. Kasia
3. Anet
4. Ann
5. Anita
6. BOIS
7. Vaapu
8. Pancia
9. Gorka i Młodsza

IV. Nostrodamus
1. Kasia
2. Anet
3. Senait
4. Ann
5. Anita
6. Nacka
7. Suzi
8. Vaapu
9. BOIS
10. Pancia

V. Dracula 1
1. Senait
2. Ann
3. Nacka
4. Suzi
5. Kasia
6. BOIS
7. Vaapu
8. Gorka i Młodsza
9. Pancia

VI. Dracula 2
1. Ann
2. Pancia
3. Nacka
4. Suzi
5. Kasia
6. Senait
7. BOIS
8. Vaapu
9. Gorka i Młodsza


BARDZO DZIĘKUJEMY NASZEJ KOCHANEJ KAJAMIRZE
ZA KOLEJNĄ PORCJĘ ŚWIETNEJ ROZRYWKI !!!
:* :* :*


VII. Neverhood
1. Suzi
2. Nacka


GRY PRZYGODOWE INNYCH :>



VIII. The Longest Journey: Najdłuższa podróż (od Kasi)
1. Bogda
2. Anet
3. Ann
Gra wróciła do Kasi



IX. Tajemnica Zaginionej Jaskini (od Kasi)
1. Anet
2. Nacka
3. ana555
4.vaapu
5. Tygrys
6. Ann
Gra wróciła do Kasi


X. I nie było już nikogo (od Tygrysa)
1. Ann
2. Kasia1
3. Tygrys
Gra wróciła do Tygrys


XI. Black Mirror (od Anet)
1. Ann
2. Kasia1
3. Tygrys
4. Ana555
Gra wróciła do Anet

XII. So Blondie (od Etoile)
1. Nacka
2. Anet
3. Kasia1
4. Tygrys
Gra wróciła do Etoile

XIII. Keepsake (Nacki)
1. Anet
2. ana555
3. Tygrys
4. Kasia1
Gra wróciła do właścicielki

XIV Art of murder II (Urszuli)
1. Anet
2. Kasia1

XV Nostradamus (Urszuli)
1. Ana555
Gra wróciła do Urszuli

XVI Atlantis II (Urszuli)
1. Kasia
Gra wróciła do Urszuli

XVII Sinking Island (Urszuli)
1. Kasia1
2. tygrys (etoile)
Gra wróciła do Urszuli

XVIII Darkness within (Urszuli)
1. Nacka
2. Kasia1
Gra wróciła do Urszuli

XIX Broken Sword I i II (vaapu)
1. Nacka
2. Anet
3. Kasia1
Gra wróciła do vaapu

suzi - 2008-09-27, 10:23

Kajunia masz mój adresik czy wysłać jeszcze raz ??? :lol:
Anita - 2008-09-27, 10:27

Prosze mnie wykreslic z Draculi 1 i 2 bo gralam :)
Gorka - 2008-09-27, 10:30

Kwiatuszku, zrobione wedla życzenia :)
Anita - 2008-09-27, 11:41

:rotfl:
Kajamira - 2008-09-28, 02:33

Suzi - mam Twój adres- gry wysyłam w poniedziałek do wszystkich - nie mam na pewno adresu Kasi
vaapu - 2008-09-28, 12:46

za to ja bym się chętnie na coś zalapała :okok:
Gorka - 2008-09-28, 13:21

Na coś konkretnego, czy na wszystko?
vaapu - 2008-09-28, 13:25

W sumie jest mi to obojętne, tylko mam nadzieję, że moja kolej nadejdzie nie wcześniej niz w grudniu, bo wtedy prawdopodobnie będziemy miec nowego kompa, i może w końcu gry mi będą chodzić bez zarzutu :rotfl:
Gorka - 2008-09-28, 13:57

Oki, to dopiszę Cię tak jak siebie na samym końcu. Ja w grudniu wyjężdżam, więc na razie wstawię Cię za mną, ale zobaczymy, jakie będzie tempo. Najwyżej zamienimy się w kolejce :)
Kasia1 - 2008-09-28, 14:51

Kaju, ja już wysłałam Ci adres :tak:
pancia - 2008-09-29, 23:47

Ja poproszę o dopisanie mnie do wszytkich gier :rotfl: :rotfl: :rotfl: Będę bardzo cierpliwie czekac na swoją kolejkę (a może coś tak poza kolejnością??) :> :> :>
Gorka - 2008-09-30, 09:09

Poza kolejnością się nie da, ale wpsowalam Cię jako ostatnią z krążących w kółko.
My z Vaapu jesteśmy na końcu, bo ona czeka na nowe kompa, a ja jeszcze pierwszą serię mam do zaliczenia.

[ Dodano: 2008-09-30, 09:23 ]
:radocha: :radocha: :radocha:
Właśnie doszła do mnie paczka z Neverhoodem. Sprawdzę, czy działa, bo to płytka z USA i może nie chodzić w PL. I jak będzie oki, to mogę udostępnić. Proszę pisać, kto chciałby sobie przypomnieć przygody plastelinowego ludzika.

suzi - 2008-09-30, 17:23

Ja bardzo chętnie :lol:
MłodszaSiostra - 2008-09-30, 19:39

skoro mamy drugą serię to ponwiam pytanie:
czy mam się wpisywać na listę
czy przysługuje mi granie z Gorką?

Gorka - 2008-09-30, 19:44

Tak, tak wpisz sie oddzielnie :figielek:
MłodszaSiostra - 2008-09-30, 19:50

to ja proszę o umieszczenie mnie na listach do wszystkich prócz Nostradamusa (już grałam) :prosi:
Gorka - 2008-09-30, 19:54

Już Cię dopisałam :figielek:
MłodszaSiostra - 2008-09-30, 19:57

dzięki dzieki :radocha: :radocha: :radocha:
Kajamira - 2008-09-30, 21:55

Młoda ))))) Ty jesteś Ty , a Gorka jest Gorka ))))) masz prawo do gier , jako Młoda )))))) a nie jako Młodsza Siostra Gorki )))))))
Ann - wczoraj wysłałam grę na Two adres- ale w tej chwili się dowiedziałam,że zmieniłąś i adres i nazwisko ))))) i co teraz będzie ? jutro juz powinna gra być w Czeladzi ? ))))

MłodszaSiostra - 2008-09-30, 21:58

kajamirko :buziak:
Ann - 2008-09-30, 22:00

Kajuś nie denerwuj się będę kombinować i poinformuję Cię o wynikach
Kajamira - 2008-09-30, 22:00

bardzo proszę ANn )))) = w każdym razie nagrodę jutrro wysylam już na nowy adres )))))
Gorka - 2008-10-01, 10:09

Suzi, sprawdziłam, chodzi. Trochę wolno, ale może tak mi sie tylko wydaje. W końcu to gra sprzed kilkunastu lat, a teraz Ziemia szybciej krąży :)
Dopisałam Cię na listę i dziś albo jutro wysłam.

suzi - 2008-10-01, 10:28

Gorka dzięki bardzo :buzki:

Melduję, że właśnie listonosz przytargał PARADISE, mam nadzieję, że będzie u mnie działać :lol:

Nacka - 2008-10-01, 10:59

A ja melduję że przed chwilą potwierdziłam odbiór Scratches :radocha:
Kasia1 - 2008-10-01, 11:48

i ja już odebrałam przesyłkę z Nostradamusem :buzki:
Anita - 2008-10-01, 14:11

Kaju informuję że Gra dzisiaj do mnie dotarła Dziękuje :lol:
suzi - 2008-10-01, 18:39

jaka sprawna ta Poczta Polska S.A. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Ann - 2008-10-02, 21:21

Spieszę donieść Kaju, że przesyłka z Draculą odebrana bez problemu :okok:
senait - 2008-10-02, 23:07

od trzech dni chcę powiadomic ,że otzymałam gierk DRACULA lecz serwer podły mnie nie wpuszcza na forum tylko na stronę główną ....może teraz? Kaju serdeczne dzięki
Anita - 2008-10-04, 10:39

Witam
mi niestety gra nie poszla :( , zaisntalowała sie ale nie moge odpalić, wydaje mi sie ze problemem jest system ja uzywam Visty,
Więc Nacka proszę podać adres wyślę Ci grę.

MłodszaSiostra - 2008-10-04, 10:48

senait napisał/a:
lecz serwer podły


uwielbiam Twój styl wypowidzi :okok:

Kasia1 - 2008-10-07, 15:50

Gram sobie w Nostrodamusa, ale chyba nie będzie mi dane dokończyć. Za chiny nie mogę wejść w drzwi do pokoju Konstancji (po zamordowaniu strażnika), gra mi się blokuje. Wszędzie mogę łazić tylko nie tam :(

[ Dodano: 2008-10-07, 15:51 ]
a ona ma ponoć ważne informacje dla mnie :beczy:

Kajamira - 2008-10-07, 15:54

witaj Kasiu - niestety gra wysżła z błędem - jest do neij na przygodówkach Patch - musisz sobie ściągnąc i zainstalowac ))))
Kasia1 - 2008-10-07, 15:55

a jak to mam zrobić?

[ Dodano: 2008-10-08, 16:09 ]
Skończyłam Nostradamusa. Anet, adresiek poproszę :]

[ Dodano: 2008-10-09, 14:34 ]
Anet, gierka poszła, spodziewaj się przesyłki lada dzień jak sądzę :]

Nacka - 2008-10-14, 17:16

Wczoraj odebrałam Kurs : Wyspa Skarbów :radocha: Dzięki Anitko :buzki:
Anet - 2008-10-15, 15:42

właśnie przyszedł Nostradamus, dzięki :buzki:

[ Dodano: 2008-10-27, 23:07 ]
Skończyłam Nostradamusa :okok:

Senait wysyłam jutro do ciebie grę, mam nadzieję że nie zmieniłaś adresu ;)

senait - 2008-10-29, 00:14

moi drodzy witam Was serdecznie...codziennie próbuję coś napisac ale nie mogę przesłac informacji mój komp. się chyba kończy myślę ,że potrzebuje reanimacji .Jutro mam zamiar wysłac gry które posiadam w związku z tym proszę Ann o adres na pw mam dla niej draculę .Kasiu i dla Ciebie będzie w drodze już jutro (jeśli poczta będzie miec koperty)"art off murder" dobra gra .Jeszcze raz pozdrawiam i mam nadzieję ,że pozbędę się fochów u kompa :)
Ann - 2008-10-29, 11:56

Udało mi się przejść Draculę 2 :szok: więc proszę o adres do Panci i zaraz posyłam dalej

Senait już wysyłam adresik :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group